Sliten

Är riktigt trött nu efter en heldag i stallet med stalltjänst, men jag har några "måsten" gällande skola som jag ska förbereda inför morgondagens första skoldag efter lovet. Blir alltid såhär, varför kan man inte bara lära sig att göra sakerna tidigare? 
 
Vi släppte iallafall ihop Rita och Graphic idag och dem brydde sig inte ens om varandra, haha. Nog för att dem åkt transport någon gång och delat hage en gång på tävling, men trodde det skulle låta åtminstone lite med tanke på att de är två ston. 
Hur som helst så är jag dock orolig för att vi kommer behöva lösa situationen Rita♥Alle. Dem är oskiljbara, även om Rita kanske är lite smått mer hysterisk i honom än han i henne. Jag tror mycket av att ihopsläppet blev så lugnt var för att Rita typ inte ens såg Graphic för hon har bara ögon för Alle. Hon sprang runt och var ganska orolig, vankade fram och tillbaka och laddade mot staketet några gånger. Jag hoppas verkligen att det ger med sig annars måste jag plocka tillbaka henne till gamla hagen för det är ohållbart att hon ska springa omkring sådär mycket med tanke på hur stor skaderisken med klumpedunsen Rita är. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback