Linda in hästen i fårskinn med Mattes

Blev full i skratt när jag såg denna grimma från Mattes- snacka om att verkligen linda in hästens huvud i fårskinn. Undrar lite om man måste ta en storlek större för att ens få in huvudet på hästen i den? Skämt åsido, är troligtvis en väldigt mysig grimma för hästen- tänker då speciellt på hästar som får mycket skav (ping Rebecka ;-)) eller hästar som åker mycket transport. Du finner den på HÄR för 749 kr.
 
 
 
När vi ändå är inne på showstoppers så måste jag få visa dessa ridbyxor från Pikeur. Känns verkligen som något Ed Hardy-freak designat dem och blivit helt crazy med alla mönster. Grimman kan jag förstå, men dessa? Haha... Jag skulle då aldrig ta på mig dem. Ni hittar dem HÄR för 1995 kr (vem betalar nästan 2 lax för dem? Jag blir galen).
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHA! Ja, hade jag haft kvar prinsen så hade det där verkligen varit nåt för oss ;-)

2014-04-12 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback