Food

Jag är verkligen ingen "mat-människa" utan äter till 95% lättare mat som oftast består av sallad och tillbehör. Man hade nästan kunnat tro att jag är en nyttig människa, men det är jag verkligen inte, haha. Jag äter en himla massa sötsaker i form av kakor och godis.
Jag har verkligen försökt sluta för även om det inte spelar in så mycket i min vikt att jag äter mycket sött, så påverkar det ju fortfarande negativt på kroppen genom mitt humör, sockertoppar, huvudvärk och i längden ger ju sånt även sjukdomar. 
 
Här är iallafall dagens lunch à la Stella: sallad med spenat, ruccola och körsbärstomater och tonfiskpastasås till. Vanligt stilla vatten med citron i bakgrunden. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback