Trippel träning

Idag har jag varit en hurtbulle i all den ära det innebär. Gjort bort en av veckans monsterdagar med sämsta skoldagen+prov, två hästar ridna och en mördarfys på Modo Sports Academy. I live for the applause, applause, applause... ;-)

 
Putte som blev dagens utmaning.

Rita var inte en ängel idag som hon faktiskt var igår. Trodde hon skulle vara lika lugn, men icke sa Nicke. Det hela började med en exploderande Rita ut ur stallet som sedan taktade hela framskritten. Avrundningen blev galopp i sken och tvärnit pga av en pöl, men jag satt kvar (på en väldigt nöjd häst) så bara det är väl en bedrift! 
Putte däremot var väldigt fin, pigg och satt fast lite i vänster i början, men jätteavslappnad och fin i slutet så honom är jag mer än nöjd med :-)

 
Söt är hon iallafall, mitt hjärta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback