Sportlov

Åh, vad härligt det var att skriva det! 
 
Idag har jag haft löpträning med laget och sedan bara pluggat non-stop, med undantag för Let's Dance förstås. Tycker det var himla roliga kändisar med i år, kan nog bli roligt att följa! Brukar normalt sett inte ha varken tid eller ork att se sådana program, men Benjamin var så snygg så han kan väl vara förtjänsten till min tittarsiffra ;-)
 
Jag ska inte göra något speciellt på lovet utan bara sova ikapp lite, njuta av Rita och... plugga. Kommer inte ifrån det, tyvärr, haha. Har lite jobb också, men inget vidare jobbigt. Hur spenderar ni lovet? 
 
 
Jag hoppas jag hinner träffa den här rosa prinsessan något i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback