24 februari

Var ju på återbesök med Rita i torsdags och hon är äntligen friskförklarad! Det är förstås jätteskönt att höra, men en liten del av mig kan inte låta bli att undra när (och var) olyckan slår till igen. Jag håller dock alla tummar och tår jag kan för att det inte ska hända något mer för oss nu. Tycker vi haft otur så det räcker för åtminstone ett ekipage till ;-)
 
Vad annars då? Vi var i Riga över helgen då vi firade pappa. Amanda tog hand om min fina prinsessa så hon har fått må bra hon med. 
Utöver det kan jag väl inte påstå att det händer så mycket mer än vanligt förutom att jag tampas med världens jävla huvudvärk som aldrig tycks försvinna. Ska till läkaren för att undersöka saken nu i veckan.
 
Inhandlade detta påväg hem. Nödvändigt, men kanske inte superkul. Eller jo, den rosa grimman blir rolig, hehe. Tror det är första gången jag köpt något rosa till henne faktiskt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygg grimma! :)

2014-02-24 @ 15:10:19
URL: http://fannysvensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback