Spurtar på den sista energin

Har sjukt mycket i skolan just nu och är så trött att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Känns knappt som att jag hinner landa innan jag redan är halvvägs påväg någon annanstans, men snart är det lov igen!

Har haft förmånen att rida lite olika hästar på sistone. Förutom Rita har jag ridit både Putte, Golden och Divan så det har helt klart varit en salig blandning av temperament. Roligt med nya erfarenheter! 

Putte, Golden, Divan och Rita :-)
 

Förutom det så har det gått bra på fotbollssidan också! Vi slog Härnösand i DM-semin så nu är vi i final samt att vi får spela i Svenska Cupen! Det är sjukt stort för oss då vi slagit ett par riktigt bra lag där många spelat i divisioner högre än oss och nu kommer vi att möta desto bättre lag. Är ganska nervös, men vi har gjort det bra som kommit såhär långt (även fast jag vet hur arg jag kommer vara efter om vi förlorar, vinnarskalle som man är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback