Schizofreni

Det kan inte bara vara jag som stöter på människor som kan vara jättetrevliga på SMS, Facebook eller andra meddelanden och sen när man träffar dem så kan de inte ens heja? Haha, liksom va? Är det bara för att framställa sig som trevlig för att få vad de vill ha eller tål dem inte en? Är jag SÅ ful? Skämt åsido, men ni hajjar vad jag menar.

På tal om andra roliga saker så visade jag denna för pappa och sa "ah, fast byt ut husband mot dad" och han stod bara och kollade på bilden helt chanslös tills han utbrast "Jaha! Har dem klippt luggen? Eller vänta... Är det Spirre?". Höll bokstavligen att gå sönder av garv! Att han inte fattade vad bilden syftade på gjorde hela situation, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback