Utvärdering: Trind Nagelstärkare

Kan inte säga annat än positivt om detta lack! Det har verkligen varit värt varenda krona för mina naglar har aldrig varit såhär starka någonsin. 
 
Förut skivade sig mina naglar konstant samt att det gick av direkt då de vuxit ut en bit. De tålde absolut ingenting och jag försökte med alla möjliga lack och knep. Hittade detta på Kicks och tänkte att jag likväl kunde testa det för personalen pratade bra om produkten, men jag hade absolut inga förhoppningar.
 
Nu när jag haft det ett tag så är jag verkligen supernöjd! Det ger ett snabbt och långvarit resultat. Mina naglar har aldrig varit såhär fina och långa förut. Inte en enda nagel har skivat sig!  
 
Jag rekommenderar verkligen detta lack som ger en blank och något vitaktig yta på nageln (ungefär som ett överlack). Man använder det först i 14 dagar varje dag då man lackar på nytt och tar bort det varje dag. Efter det använder man det likadant fast endast en gång i veckan för att underhålla nageln liksom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback