Brunstperiod

Rita brunstar som ett tok nu. Hon är verkligen inte som hon normalt sett är med allt gnäggande, skvättande och den upprivenhet som uppstår när hon måste lämna Alles sida, haha. Jag kan la tycka hon är lite tönting nu, men det är la bra att hon håller igång brunsten till framtiden... 
Som  ni alla kanske inte vet så är jag ju inte vad vi i Sverige skulle kallat en framgångsrik romantiker. Ritas trick nappade ju Alle direkt på, så frågan är ju hur killar skulle ställa sig till att jag tar över hennes beteende. Tänk alla kvinnor löpa amok i stan som brunstiga ston... What a nice view that would be. Om inte annat skulle väl männen känna sig ganska uppskattade (minus allt kissande). 
 
Nu ska jag tona håret efter cirku 1 år velande fram och tillbaka. Jag och Borg är twins när det gäller velighet. Finns ingeting värre än att behöva bestämma sig för saker! Önskar ibland att jag inte var lika fri utan fick svar "serverade" till mig. Livet vore så mycket enklare, förmodligen eftersom man skulle kunna klandra och klaga andra för hur dåligt det kanske blev istället för att veta att det var ens egna val... Haha, lite sanning i det är det ju faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback