Avicii's nya album och tjejkväll

Mums! Har hittat några favoriter i Avicii's nya, förutom Wake Me Up så gillar jag You Make Me, Hey Brother, Addicted To You, Liar Liar och All You Need Is Love. Vad tycker ni?
 
Ikväll är det tjejkväll här hemma med massa goa brudar. Firar väl mer eller mindre min födelsedag ikväll. Födelsedagsfesten skjuter jag dock upp till nästa lördag då det är jag och två andra brudar som ska firas ordentligt! 
Har varit full rulle att hinna med att handla allt samt hinna rida och fixa hos Rita mellan mina domarjobb idag. Jag har i princip ingen tid alls för nu måste jag slänga mig i duschen om jag ska hinna innan folket anläder. Adios amigos och ha en go lördagkväll!
 
 
Superfina vänner i backen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback