Work hard, play hard

Slutade redan vid 13 idag, men sitter kvar på skolan och skriver på min matteuppsats som ska vara inne imorgon. Kan lova att det är dösvårt att hinna göra någonting alls hemma när Shirine från Frankrike är här. Väldigt bra planerat att sätta deras besök här just nu när vi har som mest i skolan...
Hur som helst är detta det nästsista vi har att göra i skolan, så det är väldans gött! Sommarlovet kunde inte komma mer än lägligt nu.
 
Ikväll är det hoppträning, men innan det ska jag spela volleyboll med utbytesstudenterna. Vi var förresten hos en klasskompis till mig igår tillsammans med våra tre utbytesstudenter. Det blev grillning, lekar och spel. Döroligt! Sjukt lärolikt att bara ha samtal och förklara saker på engelska. Nästa år är det som sagt vår tur att åka till Frankrike, så det är en väldigt stor upplevelse allt det här.
 
 
Vädret är kanonfint utomhus och har varit det hela dagen. Själv ska jag ju fortsätta med den här förbannande uppsatsen medan ni andra kan glassa i solen. Mmhmm, what a feeling.
Nej, ska faktiskt inte klaga med tanke på att jag har sjukaste huvudvärken. Tror jag fick en hjärnskakning på fotbollsmatchen i söndags, för huvudvärken har inte släppt sen dess (smällde ihop ordentligt med en annan tjej).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback