Utbytesstudent

Tjolahopp! Idag kommer en utbytesstudent hit från Frankrike och hon ska bo här i drygt en vecka. Det ska bli sjukt spännande, även om det är ganska skrämmande också. Jag vet ju faktiskt ingenting om människan, haha.
 
Idag ska jag alldeles strax döma match, sen bär det av direkt till stallet där prinsessligan ska fixas: Rita, Bella och Yasmin. Har väldigt mycket plugg nu på slutspurten innan sommarlovet, så hade tänkt plugga lite medan Shirine packar upp osv. Nästa söndag vankas tävling i Kramfors och då startar vi 110 & 120 cm. 
 
 
Kramfors förra året.
 
Ska även försöka bli bättre med uppdateringen. Är ju fruktansvärt dålig på det, men jag hinner inte med helt enkelt. Enklast är att följa mig på Bloglovin så ser ni ju direkt när jag uppdaterat. 
 
Nixpix, nu ska jag klä på mig, packa och snabbröja litegrann. Adios!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback