Fredagsmys!

Red en mysig barbackasväng på Ritan ♥ Skrittade hela svängen förutom en kort trav ca 30 m. Stämde mest av att hon lyssnade, vilket hon gjorde.
Jag har ju förresten inte visat er vår division 1-jacka, så här slänger jag upp en bild. Vi fick dom för någon dag sedan och det är ganska konstig passform, väldigt kort modell. Personligen är bomber-modellen ingen favorit då jag känner mig som en blåsfisk eller typ en påse. Jag har nog aldrig ens ägt en bomberjacka förut... Men men, någon gång ska ju vara den första!
 
 
Nu ska jag springa upp för lite filmmys med pappa. Han är en riktig glassfantast och hör jag inte helt fel så är det just det han håller på att göra, gött! Ska försöka fortsätta på en ergonomi-uppgift också så den blir klar innan helgen är slut. 
 
Här är bild på Rita i huva förresten! Hon var inte alls brydd av att ha den på sig trots att jag hållt på och försökt klippa lite på hennes megatofsar som sticker ut ur öronen. Det är sannerligen ett mission impossible för hon bara slänger omkring med huvudet och tycker det är jätteobehagligt. Brukar inte utsätta henne för det förutom i extremfall som nu ner tofsarna verkligen är så gigantiska att det fastnar lera i håret och eftersom hon inte gillar att ha redskap vid öronen så betyder det att de inte går att borsta henne där heller. Då går det helt enkelt inte med annat än att dra fram saxen. 
 
 
Visst var hon fin i luva? Tackar bästa Borgis för lånet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback