Stella i ett nötskal

Är helt slut efter att ha spelat fotboll sen kl 9 imorse. Bör tilläggas att jag har haft den sjukaste träningsvärken ever. Cyklade nämligen till stallet igår på min gröna odåga med opumpade däck, i motvind. Premiär för i år, dvs flera månader sedan sist. Vad tänkte jag med? Snacka om karma för att jag ville vara hurtig och cykla den där milen. Jag är mör ända in i benmärgen. Är sjukt trött också, ligger här och pratar med mig själv, skrattar åt mina egna skämt osv, ni vet sådär man blir när man inte har någon energi kvar egentligen. Typ nästan berusad. Så känner jag mig just nu, både i kropp och knopp.
 
Har bannat mig i cirkus en timme för hur jag ska ta mig till min kära häst. Eller ja, när jag ska ta mig dit. Hoppas la på något mirakel som ska rädda mitt arsle från att dö på hästryggen i kramp, men nej, tror jag måste face the facts och dra tummen ur röven snart (om jag orkar). Har faktiskt klätt på mig halvvägs, bara halva kvar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback