Pretty Little Liars

Har precis sett klart säsong två av PLL. Den serien är verkligen gör bra! Tänkte fortsätta med sänsong tre efter jag varit hos Rita, annars kommer jag inte ut till stallet förrän det är mörkt ute, haha. Har hänt ganska ofta att jag glömmer bort tiden och bara sitter här i min sköna soffa och glor.
 
Klev upp vid nio imorse och sprang ute i det härliga vädret, hur skönt som helst! Sprang ner till stan och runt och sen tillbaka hem så det blev ca 6 km. Fick en underlig krampkänsla i höger magmuskel (det var inte håll) som gjorde sjukt ont. Har ingen aning om vad det kan ha varit... 
Rita ska få sträcka på benen idag på en uteritt runt Hägges och Vitsjö hade jag tänkt. Igår gick vi en prommis på drygt 50 min. Det var förresten världens snöoväder till en början, sen var det molningt för att tillslut spricka upp och  solen som aldrig förr. Haha, vad är grejen med det liksom? 
 
  
En glad sommardag i juli med en nyvaken Rita.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback