Dag 1 Umeå RF, 110 cm

Rita var jättepigg och bjöd som tusan på hinderna samtidigt som hon var väldigt lyhörd. Jag gjorde en tabbe till 6:an, men bestämde ändå för att rida på och Rita lyssnade och hoppade av.
I fas 2 red jag bara för att få en nolla, men jag mesred inte heller. Höll ett friskt tempo genom hela banan för att få en bra känsla och det fick jag!

Idag var en bra dag. Jag kan känna mig nöjd med både min och Ritas insats. Jag fick ut det jag ville och vi hamnade trots det bara utanför placering av 42 ekipage. Tycker det är bra betyg när man inte satsat någonting (ridit fortare/snävare svängar). Är supertaggad inför imorgon! :-D

Just nu sitter jag i soffan här på hotellrummet med pappa. Har precis duschat och ska titta på Rosa Pantern nu innan det är läggdags. Bloggar från iPaden så har inga bilder, tråkigt! :-(
Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag, sista helgen på sportlovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback