Årets första meeting

Imorgon bär det av till årets första meeting med donnan! Ska bli riktigt kul och det är som sagt även första omgången av Ridsportallsvenskans division 1 i hoppning.
Idag red jag ut i mörkret med pappa och Tigra som följetåg. Blev miljöträning för Rita med tanke på hur vår lilla hårboll bara springer runt benen på henne och inte har någon respekt alls. Tur Rita är uppmärksam! ;-) Underlaget är så himla hårt och halt nu, så travade bara en bit och tog sedan en lika kort galopp. Huuuur fin som helst! Inte för att jag krävde så mycket, men hon var så himla lyhörd och arbetsvillig så man kan inte bli annat än nöjd över henne ♥
 
Nix, nu ska jag sätta på min John Blund-lista på Spotify och försöka somna så fort som möjligt. Blir en sovmorgon till 9.30, sen ska det packas, hämtas transport, packas mer (hästgrejerna), lasta häst och sen rulla iväg mot Umeå! Jag är så jäkla pepp och det ska bli roligt nu när vi är så många ÖOR:are! Natti :-)
 
Rita och jag på Umeås utetävling i maj förra året, något snyggare och bättre i år (hoppas jag) ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback