09-03-13

Jag kan inte säga att jag har sovit väldigt bra i natt. Vaknat titt som tätt och hjärnan har vägrat att slappna av så att jag kunnat somna om, och nu på morgonen vaknade jag 1 h innan väckaren och kan inte somna om? Vad händer? Det är nog min adrenalinnivå som knappt sänkts sen i onsdags när vi hade lagträning. Så pepp är jag, haha.

Vinterkylan har slagit till med bestånd, IGEN. Jag som trodde det var vår, men icke. -18 imorse och vars är Ritas vintertäcke? På tvättning! Där blev jag slagen på snoken. Stackars Malin (som äger stallet jag står i) fick knåpa ihop allt möjligt för att få någon vettig värme på Rita så att hon skulle kunna gå ut. Hade ju varit typiskt om hon fått stå inne när hon lix ska göra det de närmsta dygnet.

Jag ska väl ta tummen ur röven och kliva upp ur sängen nu. Frukost på sängen hade inte varit helt fel, önsketänkande... Antar att det bör finnas WiFi-nätverk på hotellet, så uppdatering om hur det gått kommer då- om än lite sent med tanke på att vår klass kommer starta runt 18.30 och det är 42 startande. Ciao!

Har glömt visa vad Rita gjorde med sitt blåa ulltäcke. Jag säger bara TUR att det var köpt på rea...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback