Uppe med tuppen

Jajamen! Nu har vi påbörjat resan söderut mot Sundsvall. Detta ska bli så sjukt kul och spännande! Snacka om att rutinsamlade-Stella kommer få sig en upplevelse, haha. Det är liksom klasser upp till 150 cm som går av stapeln, insane! Ska starta min första nationella 120 cm och jag är bara superglad över att överhuvudtaget få den möjligheten! Tänk er att få starta bland namn som Leif Hall... Döcoolt! 
 
... och förväntningarna över resultat då? Dom kommer jag bara låta ligga. Jag vet att majoriteten av ryttarna som startar här har otroligt mycket rutin och att 120 cm är deras lägsta klasser medan det för min del är det högsta jag startar. Jag menar, denna klass kommer bli den mest utmanade och största klassen hittills för mig.
Jag är fullt medveten om att Rita inte startat i sådana här klasser på väldigt länge, men jag är också fullt medveten om att min fina donna gör allting för mig och hon har ett fruktansvärt stort hjärta, så det lugnar mina toknervösa nerver. 
 
 
 
Det är VI tillsammans som gör detta, så nog banne mig ska vi ha roligt medan vi gör det också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback