Ganska dött här

Jag är ju inte fasligt bra på att uppdatera den här förbaskade bloggen, haha. Ligger dock helt i vad som kan jämföras med koma då jag har dragit på mig en hemsk förkylning. Tror ärligt den kan bli min död, så miserabel råkar den faktiskt vara. Sjukdomsdieten består av te, keso och bär- det är ungefär det jag får i mig. A girl's gotta do what a girl's gotta do, so to speak.
Hur som haver var jag frisk och kry under midsommarafton (lägligt att slå till dagen efter, thank you lord) och den firades på Ulvön tillsammans med mina goa brudar. Var och pussade på Rita innan och myste till det innan vi tog färjan över till vår fina skärgård. 
 
  
 
Jag ska dra mig mot sängen nu för att få i mig sömn och hoppas jag mår mycket bättre imorgon- om jag nu vaknar upp och inte har kväts pga allt snor. MÅSTE bli frisk innan helgen då det är omgång 3 och 4 av Ridsportallsvenskan div. 1, men jag tror och håller tummarna på att det inte ska vara några problemos. Natti peeps!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback