Äntligen!

Min Mattes-padd jag köpte för drygt en månad sen kom äntligen i måndags. Beställde den från Skara Hästsport som behövde beställa den från deras leverantör som i sin tur var tvungen att beställa den från Mattes-lagret. För ca en vecka sen ringde dom från Skara Hästsport och sa att padden inte fanns på lagret heller och dem på lagret skulle inte få in några fler sådana paddar heller så jag fick istället köpa en "vanlig" korrektionspadd till rabatterat pris. I början beställde jag en fårskinnspadd som bara var höjd bak, dvs som en korrektionspadd blir om man bara har ilägg i bak.
 
Har varit otroligt irriterad på hur allting skötts, men det är ju trots allt inte Skara Hästsports fel utan att det tagit så lång tid för mellanhänderna att meddela Skara i sin tur. Från butiken fick jag ju som kompensation rabatterat pris. Det jag däremot kan klaga på alla dessa ridsportbutiker som i princip aldrig kan uppdatera hemsidorna om varan finns i lager eller inte. Majoriteten av gångerna jag beställt en vara från ridsportbutikers hemsidor så har jag fått vänta väldigt länge på varan och tillslut fått ringa och fråga vars den är för att som svar få att den inte fanns på lager osv. Sjukt drygt!
 
 
 
 
 
Vill hur som helst tacka min kära Borgis som lånat ut sin fårskinnspadd i väntans tider. Utan den hade jag ju faktiskt inte kunnat rida annat än barbacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback