Veckoschema v. 27

Detta är hur jag tänkt mig för denna vecka. Är inte helt säkert att jag startar i Nordmaling, men jag funderar på att efteranmäla för rutinens skull. 
 
Börjar ju även jobba på onsdag samt att jag ska ha Graphic medan Annie är i Halmstad så det blir mycket ridning även om Grallan bara ska ha en lugn vecka. 

Jag har även planerat att jag ska klippa Rita nu för hon blir så himla svettig, bland annat då hon har så tjock och lång päls (för att vara sommarpäls). Är lite vemodig dock... Tänker då på bremsen och det faktum att man förstör pälssättningsrytmen, men å andra sidan är jag 100% säker på att hon varit klippt året om när hon stod i Holland. Men som sagt så är jag ändå vemodig, man vill ju inte vara den som gör det även fast det är nödvändigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback