T.G.I.F.

Jag har det sjukt kul här och önskar faktiskt att jag skulle haft en liten digitalkamera att ta bilder med, men det har jag ju självklart inte. Dags att införskaffa? Smidigt att ta med sig överallt istället för en fet systemkamera...
Hur har ni det? Jag hoppas ni har det bra! Vädret är ju toppen dessutom. 
 
Erica har Rita under de dagar jag inte är hemma i Ö-vik, men jag kommer hem på söndag och får pussa på min fina igen. Jag är ganska töntig när det gäller avsked, speciellt med Rita. Blir tårögd när jag lämnar henne och då behöver det inte ens vara en längre period, kan ske när jag släpper ut henne i hagen och ska åka hem. Så för min del skulle jag verkligen må bra av att ha henne här alldeles bredvid mig på gården, haha. 
 
 
Vackrast i världen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback