Ligger lite efter

Känner att jag hamnar lite efter i livet i det stora hela just nu. Jobbar från så tidigt på morgon till sen eftermiddag för att då cykla direkt till hästen och då är jag inte hemma förrän 19-20 tiden, vilket innebär att jag nästan ska gå och lägga mig direkt när jag kommit hem för att orka med morgondagen.
 
Rita ska ju som sagt vila nu vilket gör att jag kommer hem tidigare, så jag har tänkt ladda upp med ett par tidsinställda som sprids ut lite här och vart för att hålla uppe bloggen även om jag kanske inte kan skiva ett "live"-inlägg varje dag. Ska även försöka hinna ladda in filmerna samt skriva ett inlägg om tävlingen i söndags. 
Det är helt enkelt bara att fortsätta tugga på, men nu vet ni hur läget ser ut! Tråkigt att det skulle bli såhär just denna tid för jag ser på statistiken att besökarna ökat.
 
 
Spirriboo ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback