Under my shades

Denna veckas måndagsnöje består av plugg, som jag har i överflöd. Min största önskan just nu är att ta studenten, men eftersom det är ganska omöjligt så skulle önskan under den vara att lärarna kunde snacka och inte sätta alla prov och inlämningar samtidigt. 
Jag är hemma från skolan idag eftersom min kropp börjat säga ifrån och är påväg att bli sjuk. Har haft världens frossa och huvudvärk till och från nu i tre dagar. Jag vill verkligen inte få feber, det är som en dödsdom, haha. Nej, jag tackar innerligt för att jag får vara frisk så pass mycket som jag är. Annars hade jag omöjligt kunnat hinna med livet ;-)
 
Rita ska gå lugnt idag, men måste ändå böja igenom henne så hon inte är så stel tills imorgon. Så vad händer imorgon då? Ska ner till Alnön och träna för Björn "Björne" Carlsson! Anna, min hovslagare, tipsade min pappa om honom och han i sin tur tyckte jag borde försöka fixa en träning. Sagt och gjort, så nu imorgon smäller det. Hoppas verkligen att han passar oss och att våra "problem" visar sig så jag kan få hjälp med dom :-) Utöver det är det även Erik Berggren-träning i helgen. Med andra ord så kommer Rita alltså hoppas ganska mycket denna vecka, men det ska nog inte vara några problem så länge jag rider igenom henne emellan varven så hon inte blir så stel.
 
Jag ska la återgå till pluggandet och ska ladda upp filmen från gårdagens tävling så snabbt jag kan också. 

Bild från Kolmården 2011, en riktigt härlig sommar! Zebror måste
förvrigt vara ett av de coolaste djuren :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback