Utmattad efter meetinget

3-dagars meeting tar helt klart på krafterna! Har varit hemma några timmar nu och endast hållt på med att ladda in videos på youtube, packat upp och duschat, så det kommer senare. 
 
Trots hur trött jag är, så har jag haft en bra helg! Det har varit superkul att ha Borg med mig, hon är den ultimata tävlingskompanjonen- jävligt hästklok och en bästa vän i samma paket ♥
Resultaten är blandade: en bra runda, en dålig runda men med placering och en hyffsad runda. Har typ såhäääär mycket att träna på nu. En dag kanske vi sätter den där perfekta rundan som också ger en fin placering. Det skulle vara kul! 
 
Måste bara säga att jag verkligen älskar meetings dock. Att få åka till hästen och fodra, gå promenader och mysa titt som tätt är ju helt underbart! Alla promenader är mysiga: dom i den disiga morgondimman och fukten i luften, dom i den stekande solen och dom ganska spökliknade promenaderna i mörkret i den kyliga kvällen. 
 
 
Foggy morgonpromenad.
 
 
Solskenspromenad.
 
 
Kylig kvällsprommis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback