Smått och gott

Rita tar det väldigt lugnt denna vecka då jag har så mycket just nu. Ska hinna med fotbollen, jobb, sjukgymnast samt att jag försöker hinna packa och städa lite varje gång hos Rita nu eftersom vi ska flytta till ridskolan nu till helgen. Kommer bli spännade! 
Måste hur som helst även hinna åka och köpa lite smått och gott som t.ex. träns- och sadelhängare. 
 
 
Hööks i Umeå öppnar ju även nu på torsdag. Typ världens sämsta dag att ha premiär av någontingSmå? Liksom en vardag, jag menar hur lätt är det för oss utbölingar (dvs icke Umeå-bor) att ta oss till invigningen? Blir inte direkt superkul att åka dit under helgen heller med tanke på hur utplockat det kommer hinna bli. Jag som gått och önskat att Hööks ska öppna en butik där varje gång man passerar påväg till tävlingar och dylikt. Nu sker det, men då kan jag lix inte närvara. Damn you Umeå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback