Mystiskt paket

Ja, det är la de minsta man kan säga om paketet jag fick på posten idag. Blev hur exalterad som helst, men kan ni gissa vad som låg inuti? En sovsäck! Haha... Kan inte förstå varför någon skulle vilja skicka mig en sovsäck? Från Gävle? Adresseringen löd även Stella Wannbert. Mmhhmmm, that's me. "Bertan".
 
Hur som helst så spred det lite mystik och ironi över min onsdag. Om det dock inte är min pappa som hittat på detta prank så kommer jag nog gå i taket, växelvis av nyfikenhet och växelvis av rädsla, haha.
 
Förutom det så red jag en lite bråkig Rita idag. Vilket inte är så mycket till "bråk" eftersom den hästen seriöst tappat sina elaka hjärnceller, men hon var lite lat. Blev mycket galopparbete innan jag gav mig och la ner henne i en lägre form och travade av. Har även dömt match ikväll, så dagens cash har jag också dragit in. 
Guess what? Fick typ hjärtkramp under matchen samt att mina halsmandlar gör ont igen, surprise! Blir så less! Jag klär mig bra, är hälsosam och tar hand om mig, vad mer kräver min kropp av mig? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback