Flygande Stella

Fick följa med en vän på en flygtur över Örnsköldsvik för ett tag sen (hennes brorsa har tagit flygcertifikat).
För några år sedan hade jag skitit i brallan för då var jag extremt höjdrädd, men efter ett träningsläger (slalom) i alperna så då överkom jag den del av min höjdrädsla som var värst. 
 
Niko "fejkade" att motorerna dog så planet föll med nosen rakt neråt. OM jag höll på att dö av hjärtattack! Min hals var alldeles sönderskavd eftersom jag förmodligen skrek gaaanska mycket.
Hur som helst så flög vi runt ut till Ulvön, Ullånger, Domsjö, Nötbolandet och Varvet. Efter det återvände vi in tillbaka över "själva" Örnsköldsvik, dvs innerstan. Det var riktigt fint faktiskt! 
 
 
  
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback