Dagen före dopparedagen

Ungefär så känns det just nu för imorgon är sista arbetsdagen! Nu har jag ju i och för sig några strödagar med annat jobb, men det är liksom ändå frihet att inte gå till jobbet varje vardag.
Förutom den lyckan så lever jag i olycka, haha. Skämt åsido, men jag är fortfarande sjuk och det är mina hemska halsmandlar som fortsätter spöka. Dom har krånglat himla mycket denna sommar och infektionerna håller alltid i sig så himla länge innan jag kan friskföklara mig. Nu ligger jag ju inte hemma hela dagarna, utan har ju haft både jobb, häst och fotboll så det har la sina anledningar till varför dom hänger sig kvar, men ändå. Generellt sett annars är jag en väldigt kry person.
 
Ikväll och på lördag jobbar jag på arenan. Nu börjar hockeyn dra igång igen, om jag saknat det alltså! Hoppas Modo går långt denna säsong med ny tränare och nya spelare. Man kan ju inte annat än att hålla tummarna iallfall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback