One way or another

Har precis käkat en tidig middag och räknat matte. Har prov imorgon samt första nationella provet för detta år, härligt... Måste till och med ta med mig matteboken till stallet för att jag kommer dit ca 20 min tidigare än jag hade behövt och behöver all tid i världen när man inte kommer hem förrän tidigast 22.
Ska göra mig iordning nu för att ta bussen. Har lindat knäet samt att jag ska dra på ett knäskydd över det, så det ska nog gå att både rida och gå till/från bussen. Gårdagens ridpass gick kanske inte som jag trott, Rita skötte i princip hela turen för sig själv. Det gjorde så fruktansvärt ont och jag är väldigt glad att hon kan ta hand om mig dagar som dessa, även om jag höll på att drulla i backen pga av en snöklump i diket (hon hade för mycket överskottsenergi), haha. Det är ju hoppträning för Maggan idag så kan inte styra upplägget vidare myciket, men man får la bita ihop. Så vitt jag vet är vi hästmänniskor bra på att bita ihop (sålänge det handlar om att göra sånt vi älskar) ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback