Olyckan har varit framme

Kanske var det karma, kanske var det otur. Blev iallafall sparkad av Rita igår när jag skulle ta av henne täcket då hon blev rädd. Gjorde fruktansvärt ont då det träffade mitt högra knä och jag blödde ganska ordentligt så det blev en sväng till akuten. Jag samlade mig ganska snabbt, men väl på akuten behövde det sys och för att sy behövs det nålar och sprutor. Jag är otroligt rädd för allt som har med kroppen att göra samt dom där förbaskade sprutorna, så i mina ögon kunde det inte ha blivit mycket värre (det var rädslan som talade, för visst kunde det gått värre). 
Jag var dock fast besluten om att jag fanimig skulle hoppa på kvällen, då det var det som var planen för dagens pass. Sagt och gjort blev det som jag planerat, även om jag inte kunde prestera på topp direkt. Hoppade ganska få språng då underlaget var fullkomligt värdelöst, men oxern låg på 120 cm på slutet och hon gör mig inte annat än lycklig! Kunde inte önskat mig en finare häst ♥
Förutsätter att vi hästmänniskor är ganska hårda/tuffa/coola osv, så varsegod. 
 
 
Såhär såg alltså knäet ut efter en sväng av Ritas medicin (och broddar).  
 
Utöver det så har min helg varit ganska problemfri. Lirat massa fotboll, ridit min fina stjärna och haft den stora fuxen Akillez the man under mina vingar. Håller tummarna för att världens bästa Borg blir frisk och kry snart så hon kan invadera slätterna med sin storgalopperade buse!
 
    
 

Kommentarer
Postat av: Borgis

MEEEN GUUUUD kvinna, varför sa du inget??? Tur att du har skinn på näsan! Och tusen, tusen tack för att du ville rida min prins ❤

2013-04-15 @ 15:02:29
URL: http://akillez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback