Lördag 20e april

Snart är det maj hörrni! Helt galet är det med tanke på hur mycket snö det är kvar ute. Första utetävlingen jag hade planerat var 5/5, dvs om 17 dagar. HUR ska det gå? Jag kommer bli väldigt paff om det faktiskt går att köra ute då, för i mina ögon är det kört. Ja, eller det skulle vara om det blir typ sjukt mycket varmare om nätterna så att det kan tina upp väldigt, väldigt mycket snabbare. OM det nu skulle ha tinat, så hur blöt lär inte planen vara då? Slirigt och lerigt... Nja, jag vet faktiskt inte om jag vill starta 120 cm på ett sånt underlag. Attans att denna vinter ska sitta i som berget själv. Jag tycker inte den här vintern varit hemsk alls, men antingen så har jag hemskt diffusa minnen eller så måste det vara för att andra vintrar har toppar med typ 20-30 minusgrader i typ tre veckor och sen blir det varmare medan denna vinter är mild och istället håller på längre (?). Ja, jag tror jag kommer gå nuts på riktigt om jag spånar mer i det där. Det är ju ändå inte mina problem att sköta. 
 
På tal om att gå nuts... Skolan tar knäcken av mig. Aldrig någonsin har jag haft det jobbigt i skolan, jag har heller aldrig varit skolless. Läget just nu? Jag ligger sömnlös på nätterna och har ångest på dagarna. You go gymnasiet! 
 
 
Avslutar inlägget med något fint för att lätta upp stämningen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback