Drar norrut

Imorgon kl 17 drar jag till Umeå tillsammans med ÅFF-brudarna. Vi ska spela Team Sportia-cup och stannar där tills söndag, så kommer inte kunna uppdatera så bra skulle jag tro. Vi bor på Scandic så det lär ju ska finnas WiFi-nätverk, men å andra sidan, hur intressanta och läsvärda inlägg kommer det vara? Haha... Jag får se hur det går för min del med tanke på knäet, mest troligtvis blir det inte så mycket spel då jag inte ens kan gå riktigt än. Hinner jag hem ska jag även försöka gå på T-seks medlemsmöte (tror jag det var...), men jag ska ju hinna med både Rita och plugg så mötet hamnar som sista prio för dagen. 
 
Jag har precis skrivit klart mitt tal inför svenska nationella. Det ska handla om framtiden så jag skrev om mål i livet då jag är väkldigt insatt i det själv och med tanke på att man ska prata i 3-6 min så lär det vara en fördel om man tycker ämnet är roligt själv. Jag tycker alltså det är väldigt intressant, hoppas jag kan få de andra som lyssnar (helst läraren, hehe) att tycka detsamma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback